Kurz kresby 2009

02.09.2009 21:59

Když v neděli večer dorazili jen tři účastníci na kurz kresby, byla jsem poněkud na pochybách, zda tři lidé budou stačit k vytvoření správné atmosféry… Mé pochyby byly v následujících dnech vyvráceny. Tihle tři lidé byli skvělá parta, a musím se přiznat, že jsme si užili společně docela dost legrace. Úplně mě nadchli optimismem a veselou náladou. Navíc byli překvapivě pracovití, a prokreslili celý den a snad i noc? To mě docela inspirovalo k vlastní tvorbě… Na začátku jsme si vyzkoušeli malý test kolik toho kdo umí, a od toho se odvíjela naše další práce. První zátiší účastníků kurzu nebylo špatné…, ale jejich poslední práce byly daleko lepší, a mě moc potěšilo, vidět jak se zlepšují den za dnem, jak se noří do záhad a tajů kresby… Měla jsem příjemný pocit, že tento kurz měl smysl. Díky za takové účastníky!!!

 

První zátiší účastníků kurzu nebylo zcela k zahození...

Ale bylo ještě třeba trocha vysvětlování a mnoha hodin trpělivé práce...

...a nakonec vypadaly některé kresby skutečně zdařile.

Však se také snažili, ne?

 

—————

Zpět